sâmbătă, 11 februarie 2017

Bazar

Ca orice pasionat de electronica, imi place sa am de toate. Componente electronice, consumabile, subansamble, module, aparate de masura si control, testere, scule, cataloage, reviste, carti. Nu tin neaparat sa fac o colectie, nici nu as avea unde. Din acest motiv si din dorinta de a achizitiona alte "jucarii", scot la vanzare o parte din ce-am adunat in ultimii ani. Asa ca ma gasiti pe okazii.ro, olx.ro si mai nou pe Forumul electronistilor, unde sunt si moderator (postarile mele in Bazar au titlu de culoare verde).
Cu exceptia a catorva lucruri de care sunt legat sentimental, totul este de vazare, dar nu exclud nici schimbul sau donarea. Asa ca daca va intereseaza ceva nu ezitati sa ma contactati. Spuneti ce vreti sa faceti, poate vin si eu cu o idee. Raspund mai greu la telefon (job-ul nu-mi permite sa stau la povesti), dar sunt promt pe e-mail. 

Va incurajez sa scoateti la lumina lucrurile pe care nu le mai folositi, dandu-le astfel o noua viata in mana altor persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu