sâmbătă, 17 august 2019

De la supratensiune la program TV

Aparatul a suferit o supratensiune pe retea in urma unui traznet din apropiere locuintei proprietarului. Circuitul integrat din sursa a luat foc, a carbonizat cablajul si o mare parte din placa a fost acoperita cu un fum gros. Am am inceput prin dezlipirea CI, curatare cu alcool, evaluare, frezare zona carbonizata, curatare, lipire CI nou, am refacut circuitele electrice, am adaugat o tabla pinilor 4 si 5 pe post de radiator, am inlocuit celelalte componente defecte (siguranta, dioda stabilizatoare) si am umplut locul liber din zona CI cu chit siliconic. Desi exista o sursa noua pentru inlocuire, am luat defectul ca o provocare de... weekend.
Dupa reparatie am extras pe USB fisierele utile (READ). Cei interesati le pot gasi la aceasta adresa.
Sa auzim de bine!













Click pe imagini pentru marire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu